1. Parenkame alyvą ir alyvos filtrą pagal Jūsų automobilio tipą
2. NEMOKAMAI patikriname kitų eksploatacinių skysčių lygį, valytuvus, žibintus, dirželius, padangų slėgį, akumuliatorių 
3. Pakeičiame tepalus per 30 min. 
4. Naudojame tik aukštos kokybės ir sertifikuotus Valvoline® tepalus

Tepalų keitimas: Filtrų keitimas:
Variklio alyvos keitimas Alyvos filtro  keitimas
Pavarų dėžės alyvos keitimas (mechaninė) Kuro filtro keitimas
Tepalų keitimas reduktoriuje Oro filtro keitimas
  Salono filtro keitimas
   

KAS KIEK LAIKO REIKIA KEISTI TEPALUS?

Variklio tepalus

Variklio tepalus dažnu atveju reikia keisti kas 10 000 kilometrų arba kas 2 metus, priklausomai nuo to, kuris iš šių dalykų pirmesnis. Sintetinius variklio tepalus įprastai rekomenduojama keisti kas 15 000 kilometrų.

Laiku nekeičiami tepalai – ankstyva variklio mirtis.

Mechaninės pavarų dėžės

Mechaninės pavarų dėžės tepalų keitimas atliekamas esant nepakankamam alyvos lygiui, pasunkėjus pavarų perjungimui, atliekant greičių dėžės remontą.

Automatinės pavarų dėžės

Automatinės pavarų dėžės tepalų keitimas atliekamas kas 30.000 – 60.000 kilometrų.

Laiku nekeičiami tepalai – ankstyva pavarų dėžių mirtis.

KAS KIEK LAIKO REIKIA KEISTI FILTRUS?

Alyvos filtrą

Alyvos filtro  keitimas atliekamas kiekvieną kartą keičiant alyvą.

Kuro filtrą

Kuro filtro keitimas atliekamas kas 40.000 – 60.000 kilometrų.

Šiuolaikiniuose vidaus degimo varikliuose naudojamiems degalams taikomi labai aukšti kokybės reikalavimai, tačiau dėl degalų sąlyčio su oru, maitinimo sistemos dalių dilimo ir dar kai kurių veiksnių atsiranda mechaninių dalelių, vandens ir kitų nepageidaujamų priemaišų. Degalai į degiojo mišinio ruošimo zoną turi patekti kuo švaresni, todėl tam tikslui įrengiami degalų valymo ir filtravimo įrenginiai – kuro filtrai.

Kuo rizikuojama vengiant keisti degalų filtrą?

Užsikišęs filtras apsunkina degalų siurblio ir variklio darbą, todėl gerokai padidėja degalų sąnaudos, sumažėja automobilio trauka. Be to, nekeistas filtras gali daryti įtaką automobilio dinamikai. Degalų filtras nėra brangus, o jo nepakeitus automobilio remonto suma gali padidėti, todėl jį keisti rekomenduojame.

Oro filtrą

Oro filtro keitimas  pagal automobilių gamintojų rekomendacijas privalomas kas 12 mėnesių arba 15000 km, priklausomai nuo to, kas pirma pasiekiama, rida ar laikas. Ore, tiekiamame į degiojo mišinio ruošimo įrenginį, turi būti kuo mažiau mechaninių priemaišų, nes jos, patekusios į cilindrus, didina dilimą. Laiku nepakeistas užsiteršęs oro filtras padidina ir kuro sąnaudas.

Nors naujas oro filtras yra pigiausias iš visų transporto priemonėse naudojamų filtrų, jį tiesiog užmirštame. Pasitaiko ir priešingų atvejų – itin kruopštūs automobilininkai oro filtrus keičia net keturis kartus per metus.

Labai svarbi oro filtro savybė - sugeriamų dulkių kiekis. Jis priklauso nuo sulankstytos popierinės juostos ilgio. Deja, daugelis gamintojų linkę taupyti, o tai ne tik prastina filtro kokybę, bet ir sutrumpėja jo naudojimo laikas.

Salono filtrą

Salono filtro keitimas atliekamas periodinės automobilio techninės priežiūros metu, rečiausiai kas metus, arba kas 15000 km. Salono ventiliacijos sistemos paskirtis – užtikrinti gaivaus ir švaraus oro patekimą į automobilio saloną. Ją sudaro tie patys, kaip ir automobilio šildymo sistemą, elementai. Naujesniuose automobiliuose papildomai montuojamas salono filtras. Jis sulaiko dulkes, smulkias kietas daleles, nepraleidžia nemalonių kvapų ir nuodingų medžiagų.

Gerai funkcionuojanti automobilio šildymo ir ventiliacijos sistema svarbi dėl kelių priežasčių:

Užtikrinamas geras matomumas, kas labai svarbu saugiam automobilio vairavimui, užtikrinamas vairuotojo ir keleivių konfortas.

Efektyviam sistemos darbo užtikrimui būtina, kad iš lauko paduodamo oro angos po priekiniu vairuotojo stiklu nebūtų užterštos, užakusios (užneštos lapais, sniegu ir kt). Šlapi kilimėliai didina drėgmės kiekį automobilio salone, dėl to labiau rasoja langai, prastėja matomumas.

TEPALAI KURIAIS GALIME PASITIKĖTI

Valvoline™ yra pirmaujantis pasaulinis aukštos kokybės alyvų gamintojas, tiekėjas ir pardavėjas, siūlantis specializuotus sprendimus automobiliams, komercijai ir pramonei. Valvoline produktai, paslaugos ir programos yra rezultatas mūsų nepaliaujamo įsipareigojimo nuolat gerinti priežiūrą ir eksploataciją, kartu siekiant sumažinti bendrus išlaikymo kaštus automobilių savininkams ir verslui.

Valvoline yra pirmasis alyvų pramonės prekės ženklas sukaupęs virš 150 metų palikimo istoriją, kuri patvirtinamai kalba apie variklio gyvavimo laikotarpio pailginimą, patikimumo padidėjimą ir pasisekimo užtikrinimą. Inovatyvios priemonės ir produktai suteikia Valvoline vadovaujančio partnerio statusą bendradarbiaujant su automobilių dirbtuvėmis, tiekėjais, pardavėjais, originalios įrangos gamintojais ir galutiniais vartotojais. Neapsiribodamas pirmaujančių alyvų tiekimu. Valvoline turi platų profesionalių, pasirodymo ir specializuotų sprendimų spektrą, siekiant užtikrinti jūsų sėkmę.

Būdamas tarptautinio koncerno Ashland Inc. dalimi, Valvoline naudojasi tarptautiniu tyrimų ir technologijų plėtojimo laboratorijų, platinimo ir klientų aptarnavimo tinklu daugiau nei 140 šalių. Jei Jums rūpi kokybė, eksploatacinės savybės ir rezultatai, prisijunkite prie milijonų lojalių klientų, kurie pasitiki ir priklauso nuo Valvoline.

1892

Automobilių gamintojas Stevens Durye kalba apie būtinumą naudoti specialias alyvas, šimtmečiu vėliau tai tapo augančia tendencija: kiekvienai markei speciali alyva!

1895

Čikagoje įvyko pirmosios Amerikos lenktynės, kurių laimėtojas naudojo specialią Valvoline alyvą. Tai buvo 2-jų cilindrų 1-3/4 AG Duryea.

1910

Valvoline sukūrė pirmuosius aviacinės variklinės alyvos pavyzdžius.

1927

Charles Lidbergh pirmą kartą be sustojimų nuskrido iš Niu Jorko į Paryžių vieno variklio lėktuvu The Spirit of Saint Louis, kurio variklyje buvo speciali Valvoline alyva.

1960

Valvoline pristato Valvoline Go-Mix, pirmą homogenizuotą bešvinį benziną ir pakabinamų variklių alyvą.

1965

Valvoline pristato Valvoline Racing Motor Oil – visais laikais daugiausiai parduodamą specialią lenktyninių automobilių alyvą.

1966

Valvoline švenčia 100 metų jubiliejų.

1978

Mario Andretti laimėjo F-1 pasaulio čempionato titulą (9 kartus užlipo ant podiumo, 6 pirmos vietos), variklyje - speciali Valvoline alyva.

1996

Buvo pristatyta Durablend pirmoji sintetinė variklių alyva.

5 priežastys, kodėl verta naudoti specialią alyvą (speciali alyva – automobilių gamintojo rekomenduojama geriausia alyva).

Prailgina variklio tarnavimo laiką

Naudojant geresnes tepimo savybes turinčią alyvą pailgėja variklio tarnavimo laikas.

Taupo degalus

 Tinkama alyva geriau tepa – mažesnis pasipriešinimas stūmoklių ir kitų dalių judėjimui.

Sumažina variklio gedimo pavojų

Tinkama alyva ne tik tepa, bet ir palaiko variklį švarų ir padeda palaikyti saugią variklio veikimo temperatūrą.

Mažiau teršia aplinką

Jei naudosite tinkamą variklio alyvą, pailgės alyvos keitimo intervalas, išmetamosios dujos bus švaresnės, o tarša mažesnė.

VALVOLINE AUTOSERVISAI

Kruopščiai atrinkti autorizuoti Valvoline autoservisai, kuriuose galite pasikeisti alyvą ar ją įsigyti.